[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”101″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Bike to Work

BRANDING

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Bike to Work is een initiatief van Fietsbond Vlaanderen. Via verschillende kanalen sensibiliseren ze zowel werknemers als werkgevers om meer gebruik te maken van de fiets als vervoersmiddel voor woon- werkverkeer.

De opdracht bestond eruit om een branding op te zetten die deze boodschap krijgt bij zet. De vernieuwde branding moet ruim toepasbaar zijn, zowel in print als digitaal.

Wij hebben een merk beeld ontwikkeld dat zeer ruim en flexibel in te zetten is. Door de combinatie van een logo en een bijhorend embleem en een frisse kleuren setting is dit ontwerp het startpunt voor de uitrol van de nieuwe identiteit

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row content_width=”grid”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”103″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”102″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”105″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”108″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”110″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”111″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]